Mi-as dori ca ...

        Este 3.18 AM , duminica ... stau intins in pat , ma gandeam la cam tot ce mi s-a intamplat mie in ultimul timp si mi-a trecut prin cap ... oare ce mi-as dori eu de la o fata . Probabil ca asta n-o sa afle direct niciodata o anumita fata , din cauza faptului ca nu vreau sa "schimb" pe cineva , si nici n-as incerca sa impun nimic . DAR , ca exista un mare dar , fiecare persoana si-ar dori ceva anume, acel ceva special. Eu mi-as dori ca cea care o sa mearga de bratul meu , sa fie inteligenta. Nu nu vreo eminenta tocilara , nu asta inseamna inteligent, sa stie sa aprecieze barbatul pe care il are . Sa poata sa fie atragatoare si sexy fara sa isi scoata sanii si fundul la vedere, deoarece cum spunea un mare artist ... "Prea multi iubareti, prea putina iubire". Sa fie suficient de inteligenta sa deosebeasca pionii de rege. Purtam discutia asta cu cineva si imi spunea ca deseori, femeile vor alerga dupa pioni deoarece ei pot reintroduce regina intr-un joc de sah ... dar sunt curios daca nu exista rege , exista joc sau regina ? Mi-as dori sa fie suficient de inteligenta sa observe diferenta ... sa observe diferenta dintre cum o priveste cel ce o iubeste si cum o privesc restul . Nu poti sa nu vezi in ochii unei persoane sentimentele... pur si simplu nu poti . Mi'as dorii sa fie sarmanta , sa fie politicoasa , dar sa lase admiratorii sa observe , deoarece indiferent cat de tare ar atrage'o natura ei de femeie sa isi faca barbatul gelos , exista anumite limite .
        Femeile sunt dependente de incredere si atentie , dar in incercarea lor de a vedea pana unde este un barbat dispus sa mearga , exista riscul sa il piarda. Sunt diferente enorme ... intre pustoaice usoare si fete cu cap , intre panarame si femei de caracter si mai ales intre baieti si barbati . Cineva ar spune ca diferenta e evidenta , totusi pot spune ca am cunoscut barbati ce aveau 14 ani si baieti de 40. Mi-as dori ca ea sa fie doar cu si pentru mine , sa inteleaga mentalitatea mea de lup si faptul ca desi probabil si-ar dori , n-as lovi-o nici cu o palma din cauza mandriei . Mi-as dori ca ea sa nu creeze dispute crezand ca eu sunt gata sa risc totul , pentru ca as risca totul , pentru o femeie care nu creeaza dispute. Mi-as dorii ca femeia mea sa fie independenta , sa faca ce vrea , sa nu astepte sa o controlez eu ca pe o marioneta . Mi-as dori ca ea sa inteleaga diferenta si sa nu se arunce in jocuri prostesti pe care oricum le-ar pierde. Mi-as dori ca femeia mea sa poata fi tandra , sa fie feminina, sunt suficiente mahalagioaice care injura ca la usa cortului, care se bat si se tavalesc prin noroaie, care sunt prinse de razele soarelui moarte de bete pe strazi . Mi-as dori ca femeia mea sa ma iubeasca pentru ceea ce sunt eu , nu pentru cum ma vad restul , sa fie indragostita de calitati si defecte nu de o falsa iluzie a unei perfectiuni inexistente . Mi-as dori sa fie mandra in momentul cand merge la bratul meu, nu reticenta ... pentru ca reticenta inseamna doua lucruri : Fie iti este rusine cu barbatul respectiv si atunci stai cu el din interes , fie ai dat atentie prea multora si iti este frica de repercursiuni . Mi-as dori sa nu ii fie teama sa se lase privita , si admirata ... nu vreau sa ma indragostesc de machiajul ei sau de hainele ei.Dimineata, goala ... cu parul valvoi, doar sa se lase admirata .
        Stiu ca cer mult , chestiile pe care mi le doresc eu de la o femeie nu sunt prea usor de gasit, dar ofer mult, in ultima instanta Mi-as dori pe cineva care sa nu isi permita sa ma piarda ! Pentru ca, desi cer mult , sunt gata sa imi pun sufletul, inima si universul meu in mainile ei, sperand doar sa nu calce pe ele in goana dupa chestiile care conteaza atat de putin .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Femeile materialiste si ironia sortii.

Scrisoare catre *EA* ( Part 2 )

Tradarea