Ai nevoie de iubire si de ura !

      Revin aici, aparent au trecut secole de cand nu m-am mai pierdut in scris, dar nu-i nici o problema, nu cred ca voi uita vreodata sa fac asta. S-au intamplat atat de multe, si am atat de multe de scris...O sa incep cu un subiect delicat, aparent nu am realizat dar e chiar prima pe 2018 deci desi e cu intarziere, un an nou fericit ! ( Nu m-am putut abtine) . 
      Sa trecem la lucruri serioase, am realizat nu de mult, ca sunt tot felul de "bisnitari" atat pe internet cat si "la colt", mari "guru" in dezvoltare personala care iti dau "sfaturi simple" despre cum sa devi miliardar peste noapte , sau despre ce iti lipseste in viata si mai ales cat de bine stiu ei lucrul sau lucrurile de care ai nevoie. Nu pot sa va spun cum e sa devi miliardar peste noapte, eu inca lucrez la a nu muri de foame, ca na, din scris n-a facut nimeni palate si sunt ok cu asta, nici nu pot spune ce lipseste oricui ca na, mie imi lipsesc al dracu de multe, si clar n-o sa vina autorul cartii "Cel mai bogat om din Babilon" sa imi spuna ce, dar pot sa spun lucrurile de care orice fiinta vie are nevoie. Dupa lungi framantari interioare am realizat ca noi ca si fiinte, in existenta noastra mizerabila, avem nevoie de iubire. Da stiu, toti spun asta, eu doar o spun altfel. Iubirea care nu inseamna bani, nu inseamna sex, inseamna sa simti. Nu vindeca orice, nici nu e "floare rara", e doar ceva ce ei nu vor sa ai. Tine minte, faptul ca tu citesti asta pe internet si nu dintr-o carte e un mod de a te face sa nu simti. Faptul ca multi sunt agramati si influentati prost, crezand ca tarfele, banii sau "anturaju' ala de smecheri" pe care il prezinta toti crizatii astia prin muzica sau pe tv, ii fac pe toti sa creada ca iubirea e ceva ce se exprima, ei bine dragii mei nu-i asa. Vrei sa vezi ce'nseamna sa simti ? Sa iubesti ? Incepe cu tine, apoi deschide-te si incaseaza tot ce vine, la un moment dat o sa vezi cum nu o sa iti mai pese de nimic decat ... sa simti. Ai nevoie de iubire, iubirea e Yin, intelegi tu, ca la final o sa conteze prea putin ce anturaj ai avut daca n-ai avut o familie, o sa conteze prea putin cati bani ai spart tu prin cluburi ca sa combini zdrente daca tot singur adormi, cel mai important, ai nevoie de iubire ca sa iti pastrezi umanitatea in lumea asta de cabluri si ecrane, unde modelele sunt plozi cu rahat pe creier care isi iubesc atat de mult adidasii incat mananca din ei dar trateaza oamenii ca pe obiecte. pe scurt, ca sa terminam cu Yin-ul, ai nevoie de iubire daca vrei sa nu ajungi un sclav manipulat si sa te plangi in fiecare zi in care dai vina pe lipsa ta de noroc si pe lovitura sortii. 
Darrrrr, (si uite ca pe asta n-o spun toti) ai nevoie de ura. De ce? Simplu, ura e un sentiment, poti sa te minti tu, marele preot care ai legaturi cu toti ingerii si joci poker cu sfintii in chilia ta, ca nu urasti pe nimeni, tot o faci, toti o facem, e normal, e uman, cat timp urasti inca poti sa gasesti scapare din camere goale si sa gasesti ceva ce merita sa primeasca iubirea ta. STOP! Ura nu inseamna sa te iei de mana cu cativa idioti si sa bateti oamenii pe strada, nici sa iti introduci penisul pe unde ti se scoala deci daca faci asta si crezi ca "tu esti cel care uraste", esti doar un alt indoctrinat care nu are nici o sansa sa isi pastreze macar demnitatea. Ura apare motivat, tre sa urasti modul in care toti sunt "pe sume", goana asta morbida dupa obiecte, oamenii care nu mai sunt oameni, intelegi tu, sa urasti cu motiv, sa simti ura aia, sa te faca sa mergi pana la ultima reduta, si sa nu-ti para rau daca o sa ti-o iei. Ura e Yangul care trebuie sa existe, pentru ca e un sentiment, cat timp simti ura, poti sa simti iubire si viceversa. Sunt sentimentele de baza care ne fac pe noi sa fim ce suntem, sa traim. In momentul in care grija ta cea mai mare e semnalul la wi-fi, afla ca nu mai traiesti, doar existi, nu mai poti fi numit om, si as jigni legumele daca te-as baga in categoria lor. 
        Ai nevoie de ambele prietene, altfel eu n-as mai scrie asta. O sa zici ca tu sti tot, dar defapt, ca si mine, ca si restul, nu sti nimic. Asa ca ia asta ca pe un test, daca nu iubesti nimic cu exceptia jordanilor(stiu ca e un nume de marca dar e blogul meu si scriu cum vreau) luati de tactu, si nu urasti decat faptul ca iti pica netul, fa-ti o analiza corporala, pentru ca te asigur, ca pe undeva, ai un cip, o baterie, si sigur si o antena pentru a continua sa ramai un robotel nepasator. Problemele nu dispar daca nu te intereseaza, ele, ca si tine, vor exista, altfel toti astia ar fi disparut cand eu am incetat sa le mai valorific existenta. 



p.s : Stiu ca am folosit multe ghilimele. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Femeile materialiste si ironia sortii.

Scrisoare catre *EA* ( Part 2 )

Tradarea