Fericirea

     Prima pe Aprilie si chiar ma gandeam ca luna asta nu apuc sa scriu nimic dar uite ca n-a fost asa. 12.34 deci e noapte deci sunt ganduri putin mai tarziu de miezul noptii. E destul de incitant sa realizez ca eu chiar am trait foarte mult din viata altora. Scriind aici, m-am pus in ipostaza multor oameni si am si relatat cateva trairi de ale mele, am scris ca fiind personajul principal al unui serial in care episoadele nu se leaga. *Singuratea* mea nihilista ma facea sa fiu foarte sobru si sa etalez toate lucrurile. Am mai zis'o odata si'o repet : Singuratatea e o alegere nu o intamplare. Asa ca trec zilele incet, si chiar si eu eternal lup singuratic am gasit oameni care chiar ma inteleg si ma accepta asa cum sunt eu. Deci in concluzie, daca eu cu felul meu complicat de a exista, cu modul meu abstract de a privii lucrurile am reusit sa ajung sa creez legaturi atunci sincer nu cred ca exista cineva care sa nu poata sa le faca. Sunt destul de mandru de mine. De la multiple declinuri si avand multiple lacune referitoare la relatiile inter-umane chiar nu vedeam si partea pozitiva a vietii. Deci trebuie sa ma repet iar si sa va amintesc ca banii nu sunt tot asa ca nu mai acctionati ca si cand totul se invarte in jurul lor. Nu tre sa devi ceva gen sablonul societatii si sa ai aceasi personalitate ca restul. Creaza ceva nou, razi, alearga, danseaza, canta, fa sex, uita-te in oglinda si sa iti placa ce vezi. Ma refer mai ales la modul impropriu in care sa ajungi sa cunosti fericirea. Acum ajung unde voiam, dupa o introducere al naibii de lunga, fericirea e esentiala. Si da fericirea ta nu depinde de altii, dar depinde de tine sa ai cu cine sa fii fericit. Sa ai cu cine sa imparti clipele frumoase si clipele grele, un suport moral conteaza enorm in momentele dificile, dar ai nevoie si de cineva cu care sa te bucuri si de preferat in ambele situatii sa fie vorba de aceleasi persoane, ca daca nu, cei care sunt doar cand esti fericit te folosesc iar cei care sunt doar cand esti trist sunt folositi de tine. Wake up! Nu totul e tehnologie, nu mai gandii ca un calculator, nu totul e exact, uneori lucrurile n-au sens dar nu trebuie sa intelegi totul, fa-ti timp sa mai si simti. In general am avut o idee despre viata si era gresita, da nu tre sa caut eu sensul vietii, nici tu, trebuie doar sa faci viata ta sa fie cat mai frumoasa indiferent de ce au restul de spus despre asta. Deci in concluzie cel ce citesti asta, e suficient sa simti ca esti fericit parerea si reactiile celorlalti referitoare la asta sunt usless, adica non-sensuri. De ce ? Raspunsul e simplu : E viata ta nu a altcuiva ! Traieste, supravietuirea nu e un scop, ci o nevoie deci nu tre sa abuzam de ea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Femeile materialiste si ironia sortii.

Scrisoare catre *EA* ( Part 2 )

Tradarea