Devino schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume !

       Am stat si m-am gandit putin la ce fac eu aici , la ce scriu , la cum incerc sa ajut oameni incercand sa le expun majoritatea greselilor mele care m-au facut sa nu mai imi evaluez timpul in ani, ci in decade. Apoi m-am gandit ca, poate nu toti au asemenea probleme, poate problemele lor sunt de alta natura, poate nu am avut eu timp in putinele postari sa exprim acele chestii .
       Am realizat in timp, ca fiecare persoana isi alege o cale, deseori se abate de la ea, alteori o urmeaza cu strictete iar , in alte ipostaze, se rataceste pur si simplu. Ma gandeam ca poate asta e oarecum normal, atat pentru mine cat si pentru oricine. Momente de rascruce exista in viata oricui.Avem diverse moduri de a ne exprima durerea.Doar ca durerea ne schimba , pe toti , si sincer nu as vrea sa vad mai multi ca mine, pentru ca ar fi al naibii de trist. O sa pun un link la sfarsitul acestei pagini, acel link duce la adresa mea personala de facebook.De ce fac asta ? Pentru ca , oricine citeste si vede ceea ce scriu , oricine se simte singur sau pur si simplu are nevoie de un sfat sau o parere sa ma poata contacta, iar eu voi incerca in limita puterilor mele sa il/o ajut .
       Poate o sa apara sceptici, gandindu-se la motivul pentru care fac asta , e ok , mi se pare normal , sunt un necunoscut, un tip de pe un blog , dar eu merg pe ideea de a deveni schimbarea pe care o vreau in lume. Da as avea si eu ceva de castigat , ar fi modul meu de a incerca sa imi "spal pacatele" din trecut . Mi-am promis ca, indiferent cine sau cu ce , voi incerca sa ajut absolut orice persoana .
Deasemenea voi lasa si Skype-ul meu , pentru ca stiu ca nu toti oamenii folosesc facebook-ul si promit sa incerc sa ma ridic la nivelul asteptarilor. Intradevar , cu tot cu scepticism , castigul meu ar fi de natura morala ,pentru ca as reusi sa fac ce mi-am propus . Stiu cum e sa ai nevoie de cineva acolo , si sa nu fie nimeni, nici macar un strain , in perioadele dificile majoritatea dispar , vorba aia' veche " Dupa batalie , multi viteji se arata " . Acestea fiind spuse , sfatul meu ar fi sa va urmati calea , oricat de grea sau urata ar fi , oricat de ciudata , oricat de nesigura , pentru ca sigur duce unde vroiati sa ajungeti , eu o sa incerc sa fac asta, toate cele bune .


https://www.facebook.com/cosmin.Zefir  - Facebook
Majinsevenssj7 - Skype
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tradarea

Scrisoare către *EA*( part 3)

Scrisoare catre *EA* ( Part 2 )