Uneori ... vrei doar sa evadezi !

      Hei ... sunt tot eu putin schimbat , putin mai mult . Stiu ca n-am mai scris in ultimul timp, n-am fost in pana de idei sau lipsa de inspiratie , doar ... pur si simplu am avut nevoie sa ma gandesc la tot.Uneori simt doar ca nu apartin locului asta , planetei asteia , ma gandesc ca viata mea chiar n-are un sens. Da e ok sa gandesti ca viata ta n-are sens , atunci cand ai o varsta innaintata. Dar eu nu fac parte din categoria aceea , am 19 ani deci ... asta nu-i ok . Oricum facand o paranteza, toata viata mea a fost anormala , deci banuiesc ca e normal sa gandesc asa. Nu stiu , eu uneori simt nevoia sa evadez , simt nevoia sa plec departe. Practic nimeni nu mi-ar simti lipsa , si prezenta mea conteaza prea putin, asa ca ma gandeam la modalitati sa o fac . Mi-as dori sa ma fi nascut intr-o alta era, era mai usor , dar din pacate sunt nascut in timpul asta si crescand ,realizez ca nu mai pot evada prin scris , pur si simplu nu mai pot . Muzica asta care ma facea sa deprind puterea necesara sa continui sa innaintez indiferent de cat de naspa era situatia , sau cat de greu , pur si simplu nu ma mai ajuta . Nici scrisul, nici rap-ul , nimic din ce ma ajuta inainte nu ma mai ajuta acum . Poate ca,m-am obisnuit atat de mult cu singuratatea si cu modul asta de viata , sau nu stiu . Totusi sunt constient ca sunt oameni care au simtit sau simt ceea ce simt eu acum,ma gandesc doar la faptul ca n-as vrea sa devin doar o carcasa goala, sa fiu mort in interior, fara sentimente, fara nimic si sa traiesc doar fizic.
       Oricine ,indiferent ca recunoaste sau nu , macar odata a vrut sa evadeze din realitatea asta dura, am visat si eu sa fac asta si mereu ma regaseam in scris, cand asta n-a fost suficient am inceput sa cant , iar acum ma regasesc in fata unui abis creeat de incapacitatea mea de a reusii sa gasesc o alta modalitate.E trist ca lumea se schimba, se schimba brutal, iar eu raman la fel. Si stiu ca nu sunt singurul care simte asta, practic si oamenii pe care ai fi jurat ca peste ani vor fii langa tine ,au disparut asa cum si acel tu care erai, s-a evaporat. Poate a crescut , poate e maturizat , dar nimeni nu mi-a spus ca maturizarea vine numai cu dezamagiri. Sau poate ca, vazand cum e lumea,nu mai pot eu sa ma bucur de lucrurile mici. Oricum , uneori vrei sa evadezi, dar realizezi ca nu ai unde . Pentru ca in viitor sunt chestii nesigure , in trecut amintiri dureroase iar prezentul te ucide ... Eu sincer nu stiu ce trebuie facut , pentru prima data in viata mea , ma simt cu adevarat pierdut.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tradarea

Scrisoare către *EA*( part 3)

Scrisoare catre *EA* ( Part 2 )