Daca as fi ...

      Stateam si ma gandeam , e fix 11.11 cand incep sa scriu asta , ma gandeam ce as putea fi , ce as vrea sa fiu , ce sunt acum , si multe altele legate de aceste 3 cuvinte " daca as fi " . Luam de la capat , ma gandeam ca as putea fi orice imi doresc, problema e ca nu stiu ce sa fiu, n-am nici o idee, nici macar cea mai mica. Mama mea vrea sa fiu un inginer, sa-mi gasesc o slujba bine platita si sa traiesc asemenea altor ingineri (probabil) , sa imi fac o familie si restul. Sincer din toata chestia cu " inginer" imi place doar cuvantul , mi se pare ceva oribil, desi actualmente eu chiar studiez pentru a devenii inginer , tot penibil mi se pare , pentru ca nu imi place, inteleg , pricep dar nu imi place de nici o culoare, si fac asta, imi sacrific anii astia din viata nu pentru ca asa vrea mama , ci pentru ca habarnuam cine sa fiu. Imi place sa scriu, daca as fi scriitor probabil as fi fericit ,oare as fi ? Nu stiu , nu am idee, incerc sa imi creez o idee si despre fericire dar nu imi iese pentru ca habarnuam ce este. Daca as fi mai prost probabil ca nu as fi supravietuit pana acum , daca as fi mai inteligent probabil as innebunii , deci , in concluzie , sunt cine trebuie sa fiu , desi nu sunt nici un sfert din ce pot sa fiu , in principal din cauza faptului ca nu gasesc o provocare adevarata . Bon si avansam , ce mi-as dorii cu adevarat ... Stau si ma gandesc , daca as fi ca ploaia , care leaga pamantul de cer ... as putea lega inimile a doi oameni care nu au sentimente reciproce ? In cazul asta as vrea sa fiu ploaia, desi sincer nu stiu cine trebuie sa fiu . Desi cred ca nu sunt singurul, eu chiar nu am nici un vis , nu am o dorinta si nici macar un plan , deci ideea mea se rezuma la " Daca as fi ploaia, as lega sufletele a doi oameni care niciodata fara mine nu ar putea sa fie unul pentru celalalt".

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tradarea

Scrisoare către *EA*( part 3)

Scrisoare catre *EA* ( Part 2 )