Dezamagirea si efectele acesteia.

     Despre dezamagire ... well , chiar va pot spune multe, defapt am ales sa scriu articolul asta pentru ca , in timp ce dadeam scroll pe o retea de socializare , am vazut multi oameni "dezamagiti"." M-a inselat , sunt dezamagit/a" , "Am gresit, sunt dezamagit/a" etc. Acum stau si ma gandesc, cat de insensibil sunt eu , ce persoana fara suflet am putut devein incat nu mai ma dezamageste nimic. Bun, si daca nu ma dezamageste nimic, ce naiba as putea sti eu despre cat de mult sunt altii dezamagiti ? Well , destul de multe, dat fiind ca, atunci cand eram copil eram dezamagit intr-una. Practic asta a fost unul din efectele persoanei mele actuale, faptul ca m-am lasat dezamagit de restul, si sincer m-am lasat dezamagit e masiv spus. Am crescut fara tata, si da , sunt multi altii care au crescut ca mine, nu e nici o drama, una din zece familii sunt uni-parentale , si unul din zece copii nu au tatii naturali , dar al meu a fost mai "jucaus", ii placea sa se joace cu mintea mea si astfel ma dezamagea in continuu . Deci am intalnit asta de mic .Tot cand eram mic , mi-era rusine cu cine sunt, cu faptul ca spre deosebire de restul copiilor eu n-aveam nici vreo monstrozitate de casa si nici cine stie ce situatie, eram dezamagit de faptul ca nu aveam situatia lor (Daca cineva avea impresia ca Seven vine din palat si de asta nu-l intereseaza lucrurile materiale , s-a inselat amarnic ) , eram dezamagit ca eram diferit, oamenii ii urasc pe cei care nu's la fel ca ei, eram dezamagit de lume , de rude si chiar si de mine insumi. Totul era o dezamagire pentru mine . Asa au aparut si unele efecte, mai exact faptul ca sunt introvertit, ca nu-mi pasa de ce spun altii , ca sunt rece si restul.
     Dezamagirea mea a incetat sa apara cand am inceput sa ma detasez de tot si mai ales cand am incetat sa mai am asteptari de la oricine pentru orice. Mi-aduc aminte ca am iubit o fata, o chema Raluca, ce-i drept am facut multe gafe , n-o sa neg asta, si le-am repetat , iar cand fata n-a mai suportat am fost dezamagit ca a ales sa ma lase naibii in lumea mea. Apoi am iubit o pustoaica, Ruxandra ( Nu nu am nici un fetish cu fetele care au numele cu R ), acolo am facut amandoi gafe , doar ca am fost dezamagit ca m-a mintit, practice nu ca m-a mintit cat ca m-a luat de prost. In sfarsit a III-a si ultima tipa Andreea ( uite ca nu are numele cu R ) , m-a dezamagit prin faptul ca a fost falsa, incepusem sa am sentimente pentru ea, desi e genul de persoana care e mai rece ca un inceberg , plus ca avea (si are ca nu-i moarta) niste ochii periculosi, de care ar fi indicat sa indicat sa nu te atasezi, totusi eu am facut-o; oricum m-a dezamagit ca a auzit ceva de la x si y si fara sa poarte o discutie cu mine a ales sa creada categoric ce ii s-a spus , asta e , soarta , nu pot sa oblig oamenii sa isi foloseasca creierul , dar ca concluzie am fost dezamagit ca a ales sa nu poarte o discutie cu mine . Deci am tras concluzia ca dezamagirea mea aparea cand aveam asteptari , de la oameni , de la lume , de la mine .Da , cand iti zice cineva :"Trebuie sa vrei totul de la tine ", ar trebuii sa te gandesti , de ce ? Ce motiv am sa vreau totul de la mine ? N-are sens , totul pentru ce ? Pentru lume ? Pentru o viata frumoasa ? E demonstrate stiintific ca o viata frumoasa cu adevarat e mai usor de atins cand acctionezi instinctiv. Crede cineva ca tipii bogati care petrec vacantele prin insule tropicale au o viata frumoasa ? Crezi ca e frumos sa iesi mereu cu frica din casa ? Sa nu stii cand ar putea sa fie politia pe urmele tale ? Nu nu e , ca desi stim ca in lumea lor , oricine are un pret , se vor gandii mereu : " Daca vrea mai mult ". Nu tre sa ceri nimic de la nimeni , nu tre sa ai asteptari de la tine, tre sa iti dai silinta sa iasa bine , orice iti doresti sa faci sa iasa bine , cat de bine vrei tu, nu restul , e munca ta, viata ta, nu a lor . In concluzie , dezamagirea naste monstrii , eu ma regasesc in aceasta fraza, monstrii greu de pilotat, pentru ca indiferent din cate depresii esti , o parte din tine moare cu fiecare depresie . Efectele dezamagirii nu le vezi atunci , eu cel putin le-am vazut peste ani , dat fiind ca increderea mea in oameni merge spre minus infinit , asta e destul de naspa, nu pot lega relatii interumane, orice relatie se bazeaza pe incredere , iar eu nu am asa ceva de oferit . Ideea e oarecum simpla :NU AVEA ASTEPTARI ! DE LA NIMENI NICIODATA , si astfel vei realiza ca n-ai motive sa fi dezamagit si mai ales  n-ai de ce sa intrii in depresii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Femeile materialiste si ironia sortii.

Scrisoare catre *EA* ( Part 2 )

Tradarea