Scrisoare catre ~EA~

              Nu știu de ce scriu asta, nu știu de ce o scriu acum, sau macar dacă o vei vedea , dar ști aș vrea să îți spun că ai greșit. Nu nu e un reproș, toți greșim, și eu am greșit, chiar mult, dar ști, nu știu dacă îți amintești când ți-am spus să nu ai încredere deplină în nimeni, nici măcar în mine,dar dacă îți amintești, și aici ai greșit, pentru că ai avut încredere oarbă în oricine mai puțin în mine, dar asta nu mai are importanță acum, pentru că am acceptat asta așa cum a fost. Nu regret nici o secundă că am fost acolo când oricine altcineva te-a lăsat baltă, inclusiv bunii tăi prieteni , astea sunt copilării , dacă citești trebuie să ști ca doar cei slabi își fac prieteni iar tu nu ești slabă, poți face alianțe , dar în timp vei fi dată la o parte cum am fost și eu. Acum , deși facem greșeli, tu ai greșit mai mult și ști de ce ? Pentru că ai dat la o parte un om care pur și simplu era acolo necondiționat, și sincer nu știu de ce scriu asta , dar ști, mă tot gândesc, de ce eram așa disperat după atenția unei persoane , adică nu ești cea mai frumoasă și ști asta, când am început să nu mai fiu dependent de tine brusc am început să te citesc, deci nu nu ești cea mai frumoasă, și chiar ai complexe, nu ești cea mai deșteaptă, acum ma refer la inteligență strict, și categoric nu cred că vei fi cea mai bună la ceva anume vreodată, totuși eram pregătit să ucid pentru tine, deși ce aveam noi nu era nici o relație de prietenie, nici o relație de cuplu, nimic de genul, era, era ciudat ,era altceva dar ști și eu sunt altceva. Mă întreb, de ce inima mea de gheață se topea la o astfel de persoană, nu vorbesc de defecte aici, îmi amintesc ca îți plăcea să profiți, și totuși nu cred că ai profitat vreodată de mine deși ți-a plăcut să crezi asta și mie mi-a plăcut să te las să crezi asta. Mi-ai reproșat că pozez într-un " bad-boy" , ei bine draga mea, îmi pare rău, dar eu chiar am fost genul ăla de tip,genul de tip crescut în medii mai puțin propice, care din pradă a devenit prădător, asta am fost și asta voi rămâne , doar că nu sunt genul obișnuit, sunt mai mult de atât , mult mai mult deci cine vrea o parte din mine, trebuie să se străduiască destul de tare, dar asta e altă poveste. Spun că ai greșit pentru că, deși nu am mai mult decât îmi doresc eu, sunt constient că atrag priviri, din zece fete care mă studiază din priviri nouă au relații stabile, doar că sunt altceva, și se vede, adica sunt "bad-boy" dar simultan sunt și poet, sunt arogant, plus lucrurile adiționale, și deși toate astea se întâmplă, eu , te alesesem pe tine. Ei bine nu a fost să fie, respect faptul că ești femeia de care m-am îndrăgostit deși cu regret îți spun că nu vei ști niciodată ce înseamnă iubirea într-o lume de suflete reci. Scriu asta ...pentru ca deși asta e ultimul meu film de genul ăsta cu o persoană, mă simt capabil să spun asta cu zâmbetul pe buze , eu nu vad cu ochii, nu aud cu urechile, eu simt, iar când toate influențele tale vor dispărea , vei realiza cât de naivă ești,și confuză , pentru că nimeni nu-ți vrea binele, nici eu nu ți-l doream, îl doream pe al meu, și binele meu era liniștea din capul meu pe care o găseam lângă tine, că am făcut o greșeală să te ridic la superlativ, toți greșim, aș fi ucis pentru tine, și chiar mai mult , dar, asta e, îmi voi asuma greșelile, mele. Sunt oarecum fericit că tu mi-ai fost cea mai bună lecție de care aveam nevoie, și la rândul tău, ești la fel ca restul. Nu, nu ma refer la vestimentație sau la dogme tâmpite, dar toți sunteți superficiali, pentru a hrănii orgolii, nici măcar nu purtați discuții , hotărâți și judecați, toți sunteți la fel. E în regulă, doar că ști tu, a trecut timp, va mai trece ,nu vei recunoaște niciodată amprenta pe care am lasat-o eu , și să nu uiți că eu nu te luasem să te fut, indiferent de cum erai, îmi doream să te țin aproape. Mai vreau să îți și mulțumesc draga mea, pentru că tot ce voi devenii, tot ce voi fii,tot ce voi realiza, este capodopera ta .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Femeile materialiste si ironia sortii.

Scrisoare catre *EA* ( Part 2 )

Tradarea