Am inţeles târziu ...

      Şi am înteles târziu , că adevărul ăsta pe care toti ipocritii pretind că il caută este doar iluzia creeata de oameni pentru a poza în ceea ce ei nu sunt si nu vor devenii. Am înteles târziu ca lumea adoră să fie mintită, să audă ce vrea , să fi pe placul lor indiferent dacă te ucizi pe tine însuti. Asta e teoria vieţii, trebuie să minti, să te prefaci a fi altcineva pentru a primii afectiune de orice gen. Dacă vrei prieteni, trebuie la rândul tău să fi ceea ce îsi doreşte acel om în jurul său, altfel vei fi renegat şi nu ti se va oferii afecţiunea de care ai nevoie . Dacă vrei iubire, şi dacă cu prietenii nu am suficientă experienţă, pentru ca nu am luptat niciodată pentru prietenia cuiva si nici nu am incălcat principiile morale pentru asta , când vine vorba de iubire, am o experientă mai vastă, deoarece absolut toate persoanele au renunţat la mine din cauza faptului că eu am fost eu însumi, nu ceea ce grupul lor de prieteni ar fi vrut să fiu .Şi astfel am realizat că oamenii care îsi asculta instinctele sunt din ce în ce mai rari şi pe cale de dispariţie, pentru că trăim o perioadă efemeră , plină de oameni ieftini, care indiferent de ceea ce îţi vor arăta ţie, ei urăsc să te vadă fericit. Aşa că pot spune că am înteles târziu, că oamenii nu sunt oameni, sunt doar persoane, persoane fără un suflet, preocupaţi de chestii trecătoare, lucruri inutile si mai ales, MAI ALES, viaţa altora.
      Am înteles târziu, ca prin faptul că sunt sincer, voi pierde toţi oamenii din jurul meu, dar de cum am înteles asta, am fost fericit că sunt ceea ce sunt.Pentru că in definitiv, sunt chit cu lumea, am iubit, am duşmanit, am returnat ceea ce mi-a fost oferit, iar persoanele care au renunţat la viaţa lor, si au pus alegerile proprii in baza falselor prietenii, persoanele care traiesc viaţa după alegerile altora, niciodată nu vor trăii aceste sentimente.
      Am înteles târziu, dar asta nu schimbă absolut nimic, pentru ca dacă nu fac ce simt, mă mint pe mine însumi, si cred ca e suficient cât sunt mintit de oamenii din jurul meu, unde ar fi sensul să mai mă mint si singur ? Practic trebuie doar sa înţeleg că e un lucru bun ca am înţeles târziu asta, pentru că nu mi s-a predat, am invăţat din mers cum să fiu om nu doar o simplă persoana falsă in goana dupa interese si cu o sete nebună în a rănii alte persoane, culmea care îmi sunt apropiate.
       Am înteles târziu , dar într-un final am înţeles sensul lucrurilor pe care le-am pierdut , am pierdut bani şi am caştigat o himeră, am pierdut ani şi am caştigat o eră ,am pierdut o femeie şi am caştigat o carieră , am pierdut prieteni , fară sa îmi doresc alţii şi am câstigat singurătatea asta care ma poartă în constelaţii , am pierdut uitarea , motivul pentru care pierd nopţi scriind.
       Am înţeles târziu dar mă bucur că am înteles , sper sa întelegi si tu : nu crede tot ce vezi , că poţi să pierzi când câştigi şi să câstigi când pierzi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tradarea

Scrisoare către *EA*( part 3)

Scrisoare catre *EA* ( Part 2 )