Nu mi-e frica sa pierd !

     Am stat, ma gandeam, analizam lucrurile pe care le-am pierdut, persoanele, locurile, clipele, timpul. Si ma gandeam , mie nu imi e frica sa pierd, am pierdut multe, dar niciodata nu imi va fi frica sa pierd pentru ca am invatat ceva esential,  nu tot ceea ce pierdem e o pierdere. Lucrurile facute sa ramana, vor ramane in timp , peste un an peste zece, dar raman in timp pentru ca sunt cladite pe pricipii. Nu ai cum sa pierzi o persoana care a venit cu gandul de a ramane. Elementul e simplu , ma gandeam ca am pierdut lucruri, dar lucrurile nu inseamna nimic, pana la urma, pierzi un mar, te chinui iti iei altul, pierzi o masina, o casa, e la fel, te straduiesti si le obtii si nu doar ceea ce ai avut, poate chiar ceva mai bun, te auto-depasesti. Am pierdut persoane, dar stand si analizand persoanele, am realizat ca ei chiar n-au meritat prezenta mea in viata lor. Nu era necesara, am pierdut prieteni, frati, fete, iubite , urate(nu ma puteam abtine) si cam toate nivelele posibile de cunoastere umana, si realizez ca n-au fost o pierdere, deci subliniez :
      - Am pierdut prieteni, care intradevar au fost acolo in anumite momente dar au plecat in altele,practic au plecat cand n-au mai avut nimic de castigat, deci n-au meritat prezenta mea in viata lor pentru ca, prietenii pe interes, sunt ca viermii , nu te sperie, te scarbesc.
       -Am pierdut frati , oameni cu care am impartit acelasi colt de paine, aceasi cana de apa, oameni pentru care mi-am riscat pielea si ei si-au riscat-o pentru mine, care m-au ajutat si i-am ajutat, dar care s-au schimbat in timp si astfel am devenit incompatibili , au fost schimbati de o femeie, o alta persoana, o traire si astfel nu meritau prezenta mea in viata lor, o persoana care nu se schimba dupa cum bate vantul nu poate sa fie influentata si nici modificata.
        - Am pierdut fete, si acum nu ma refer decat ca la prietene , doar pentru ca la un moment dat am luat-o pe alte cai fiecare , iar drumul pe care merg eu nu e cel mai usor, nu e cel mai linistit si nici cel mai frumos, dar e un drum corect. Nu pot sa spun ca n-au meritat prezenta mea in viata lor, dar cel putin dupa ce s-au vandut, n-au mai meritat-o.
         - Am pierdut iubite, fete pe care le-am iubit, jumatate din ele au fost zdrente, dar ce sa faci, treci prin bune si prin rele, practic ele chiar n-au meritat timpul irosit cu ele, persoane usuratice, care au avut impresia ca eu pot fi genul de persoana care sa accepte sa imparta si nici sa fie roata de rezerva . Cealalta jumatate se imparte in tipele cu care doar n-a mers pentru ca eram copii si tipe pe care le-am ranit (2 ) sa nu se inteleaga ca sunt vreun Don' Juan.
         - Desi am zis asta ca si gluma, am pierdut urate, adica persoane obsedate de mine, carora le acordam atentie din cauza bunului simt. Asta e nu o lungesc, bune si rele cum ziceam.

      Deci prin urmare pot spune ca mesaj pentru toti oamenii (si sunt al dracu de putini) cu care mai am tangente : Nu imi e frica sa pierd, mi-e frica sa nu pierzi tu ! Pentru ca stiu ca eu imi pun sufletul in joc pentru oricine e nevoie sa mi-l pun, dau totul 100% cu corpul , mintea si spiritul meu, sunt acolo cand nu e nimeni sau indiferent de cine sau cati sunt impotriva , deci prin urmare, daca tu pierzi un prieten loial ... atunci chiar ai pierdut !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tradarea

Scrisoare către *EA*( part 3)

Scrisoare catre *EA* ( Part 2 )