Tradarea

      Subiectul actual abordat de mine e : Tradarea. De ce ? Simplu , pentru ca dupa ce eram pregatit sa deschid in razboi deschis cu anumite persoane fiind ferm convins ca ceea ce mi se spusese era real, am avut cateva momente de subpresie , si a trebuit sa ma regasesc putin . Dupa ce m-am regasit am reusit sa observ niste detalii,detalii pe care nu le observasem inainte din cauza unor elemente , mai exact : Eram dezamagit , eram indragostit, eram prost, etc. Bunnn , n-a fost suficient , m-am regasit putin si am inceput sa vad detaliile , toate detaliile. Ce legatura are asta cu tradarea ? Are, si o sa explic . Pun pariu ca macar odata oricine a trecut prin tot felul de chestii si nu a legat nimic , dar e mai comod sa le lasi sa treaca.Mie nu-mi place comoditatea , si astfel am inceput sa analizez putin toate aspectele ultimelor luni.Si am observant spartura din armura, era in detaliu pe care nu il vedeam. Da , ca in nenumarate randuri am fost din nou tradat, desi nu vad motivul . Probabil gelozie, tind sa cred ca a fost gelozie, dar asta e putin patetic.Nu-i o problema, in general ma descurc cu orice, sunt practic pregatit de viata sa ma descurc cu orice.Inteligenta uneori e o arma, iar daca esti sufficient de neexperimentat sa cazi in plasa unuia mai intelligent atunci ar trebuii pur si simplu sa iti asumi si sa inveti , chestiile marsave pe care le faci dupa n-o sa te ridice catusi de putin. Care sunt practic persoanele care te vor trada ? Prietenii . Sau asa zisii prieteni . Pentru mine schimbul mediului a fost ciudat putin , am plecat dintr-o jungla rurala intr-una urbana . Ca si om sunt oarecum normal dar ca si scriitor nu ma pasioneaza oamenii.In fine , n-am avut tentative de a-mi creea prietenii , sunt frevole si se strica repede cand nu sunt interese comune .Totusi am avut incredere in cateva persoane si asta m-a costat. Daca ti se intampla ceva ciudat , tre sa treci cu vederea fiecare fapt , sa le analizezi. Cine a facut-o ? E simplu , o sa observi ca acel "prieten" care te-a tradat din motivele stiute de el , well se va distanta, va evita contactul cu tine, nu te va privi in ochi , se va departa sufficient de tare cat sa incepi tu sa-ti pui intrebarea " Cu ce am gresit ? ". Ei bine ai gresit, ca ai avut incredere, nu avea incredere deplina in nimeni, ramai misterios, oamenii vor gasi motive sa te tradeze. Mi se pare oarecum amuzant acum tot subiectul, pentru ca , de unde privesc eu oamenii de aici din geniu, mi se par amuzante acctiunile lor. Oricum trecand peste fiecare moment in care am fost tradat , am realizat ca unii chiar n-au meritat prezenta mea in viata lor ! si astfel in superficialitatea noastra, realizez acum ca suntem victimile sortii , daca soarta ar fi ca o roata, atunci noi suntem doar nisipul strivit cand ea se pune in miscare, in meandrele tradarii si ale oamenilor falsi , intr-o societate ghidata de nevoile materiale , ma intreb , oare ... am eu puterea sa imi zdrobesc soarta ? sau voi fi inghitit de aceasta cum s-a intamplat cu multi altii ?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Femeile materialiste si ironia sortii.

Scrisoare catre *EA* ( Part 2 )