Ca sa stii...

     Ca sa stii, eu nu sunt barbatul perfect, numar multe defecte si poate pare ciudat dar sunt mandru de ele.Eu nu voi fi ca ei doar pentru ca asa e "normal" sau frumos sau pentru a fi tu mandra sau apreciata de niste oameni falsi. Tie iti plac oamenii falsi, mai ales cei care iti vorbesc frumos in fata si cei care te vorbesc pe la spate, iti place sa auzi ce vrei indiferent ca asta nu e real, eu nu pot fi asa, nu vreau sa fiu asa, nu o sa schimb particularitatile mele pentru ca tu sa te simti bine si nici nu o sa ma prefac pentru ca, contrar oamenilor din jurul tau, eu nu pot fi fals. Ca sa stii , eu nu voi putea sa te iubesc cum vrei tu, pentru ca e persoana mea, fiinta mea, sufletul si inima mea, eu o fac in felul meu.

     Ca sa stii niciodata nu voi incerca sa par ce nu sunt, si nu voi juca cu masca pe fata deoarece nu-mi sta in caracterul pe care prietenii tai il detesta si vor sa il strice. Imi pare rau ca tu nu ai invatat pana acum ca acel respect care toti il tanjesc , acel respect pe care multi il confunda si il tavalesc prin noroi, e ceva special , probabil asta este motivul pentru care nu l-ai perceput si imi pare rau .

      Tot ca sa stii draga mea, eu nu-ti voi cere sa ramai, nu o sa te oblig sa stai langa o persoana care te face nefericita, nu sunt genul de om care sa tina pe nimeni cu forta in jurul sau, probabil de asta eu sunt singuratic, pentru ca niciodata nu m-am schimbat ca sa fac nimanui pe plac si nu am obligat pe nimeni sa ramana in jurul meu .

Deasemenea vreau sa intelegi ca nu sunt inconjurat de sute de oameni pentru ca nu imi doresc asta.Oamenii falsi nu ma incanta, lumea asta ma amuza prin ceea ce a devenit, prin tendinta lor de a manipula viata altora cand si a lor e manipulata de altii, imi pare rau dar pe mintea si inima mea sunt si voi fi mereu stapan. Ca sa stii ca daca alegi drumul pe care merg eu, trebuie sa renunti la oamenii care nu sunt exact ce par a fi, care se prefac ca'ti sunt prieteni si care iti aleg alegerile.

Ca sa stii, eu nu sunt prea mult, nu am chestii materiale prea multe pentru ca nu m-au pasionat, intr-o lume care fuge dupa bani, eu sunt suficient de nebun sa caut suflet si cunoastere. Deasemenea nu iti cer nimic altceva cu exceptia loialitatii, nu vreau sa iti folosesc trupul si sa dispar,nu vreau sa ma joc cu mintea ta si nici sa te folosesc in nici un scop, desi sincer cred ca tu ai fi preferat asta in defavoarea sinceritatii mele.

In ultima instanta vreau sa stii ca sunt rece asemenea unui ghetar in Antarctica, am anumite toane pe care poate nu le vei intelege si uneori am nevoie de putin timp sa imi pun ordine in ganduri, singurul lucru real pe care il pot oferi sunt eu, ca minte, suflet, inima si trup, si eu il ofer nu il vand, imi ofer sentimentele , loialitatea, puterea si mintea mea , le pun pe tava , ca sa stii eu sunt gata sa risc tot tu trebuie sa faci sa merite, pentru ca stiu numai un singur lucru:Merita!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tradarea

Scrisoare către *EA*( part 3)

Scrisoare catre *EA* ( Part 2 )