Nu uita: Tu iti impui limitele.


     Am inceput sa scriu asta pentru ca am iesit afara si am fost izbit pur si simplu de un val de negativitate incredibil de masiv. Nu inteleg in prostia mea de ce voi oamenii dati voie altor oameni sa va impuna un anume nivel la care puteti ajunge ? Cu ce sunt ceilalti mai speciali decat voi ? Ok poate sunt nebun dar eu personal niciodata n-am lasat pe nimeni sa-mi zica "Nu poti face asta", "Nu vei reusii niciodata ! " etc. si nu nu o sa vin cu citate din Will Smith, o sa prezint pur si simplu o povestioara din viata mea.Dupa ce am terminat liceul am luat bac-ul cu 6.21 , nota modesta normal, ideea e ca l-am luat. Am stat un an pe bara zicand ca n-am nevoie de facultate, tre sa ma angajez si sa fac rost de bani, fara sa realizez ca eu chiar nu imi doream asta. Bon , dupa o experienta negativa am hotarat ca vreau sa dau la UPB (Universitatea Politehnica Bucuresti) si intr-un urias abuz de mandrie si incredere nu am vrut sa fac nici doua minute de pregatire. Atunci au aparut oamenii spunandu-mi ca nu sunt capabil sa fac asta, eu ? eu sunt prea prost pentru asta, prea nepregatit etc. Si atunci inconjurat de atata negativitate ar fi trebuit s-o dau in bara ? Nu mi-am permis luxul asta, mi-am zis ca o sa fac asta indiferent de ceilalti, si asa am intrat la stat la acea facultate. Bon , dupa ce am facut asta, si le-am demonstrat ca eu mi-am impus limitele, au aparut alte comentarii , legat de incapacitatea mea de a continua , mult prea greu pentru cineva de nivelul meu micut si restul. Aud chestiile astea zilnic, si totusi cine sunt restul sa imi impuna mie nivelul ? Nu sunt aceasi oameni care imi spuneau ca n-o sa reusesc niciodata ? Ba da chiar ei, deci ei pur si simplu au tendinta sa se limiteze si sa ii limiteze pe cei din jurul lor.
     Deci in concluzie sfatul meu general este ca tu cel ce citesti asta sa nu lasi pe nimeni, absolut nimeni sa iti impuna ce poti si ce nu poti face . Vrei sa innoti un ocean ? Foarte bine, fa-o ! Vrei sa faci orice ? Fa-o ! NU UITA: Tu iti impui limitele,nu parintii, nu prietenii, nu rudele, nu cunoscutii nu lumea din jur. Tu insuti esti propriul tau stapan. Indiferent de gandurile negative ale celor din jur, nu trebuie sa ai incredere in ei, in nimeni, doar in tine insuti pentru ca eu am incredere in puterea de auto-convingere a oamenilor si in plus, nimeni nu e dator sa te motiveze pe tine, e datoria ta sa iti fixezi un tel si sa nu te opresti pana nu il vei atinge.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tradarea

Scrisoare către *EA*( part 3)

Scrisoare catre *EA* ( Part 2 )