Cine naiba sunt eu ?

Stau ... imi mai aprind o tigara , ma tot gandesc , la tot , la cine naiba sunt eu , de ce naiba sunt asa diferit ... de ce nu pot sa fiu ca restul .... Ma pierd , ma pierd in propriile mele ganduri , incerc sa vad de ce eu reusesc sa percep realitatea asa cum e ea , si restul au dificultati ... sa fie modul in care am crescut ? Sa fie altceva .... nu stiu , incerc sa imi raspund singur , dar oare sunt capabil sa imi raspund la intrebari puse de mine ? Si daca nu sunt eu , atunci cine naiba e mai capabil ? Dau drumul la muzica , bineinteles ascult rap , il simt , imi curge prin vene , ma gandesc iarasi ... cine sunt eu ? Sunt un luptator ? Nu , asta n-ar avea sens , am renuntat de atatea ori la lucruri la care nu trebuia sa renunt , am renuntat la persoane , desi puteam lupta pentru ele .... Deci realizez ca nu sunt un luptator , ma impac cu asta , continui optiunile  , cand ma loveste un gand , si o durere de cap simultan , oare sunt macar om ? Sunt o persoana ? Am acctionat de multe ori egoist , gandindu-ma doar la mine , probabil ca asta fac oamenii , dar ... intotdeauna am incercat sa vad si binele in orice rau , asta doar ma diferentiaza ? Cine naiba sunt eu ? De ce oamenii evita sa aiba legaturi cu mine ? Sunt oare atat de rau ? Sunt ... sau am fost ? Oare e vreun mod in care  asa platesc pentru greselile trecutului meu ... ?
Ma gandesc , am fost o persoana destul de oribila , chiar sunt un ucigas in serie pot spune , am ucis sentimente , prea multe , pentru prea multe ... asta e normal , se spune ca invatam din greseli , acum ... gandindu-ma la greseli , sunt atat de multe ... Ma gandesc la fetele pe care le-am lasat in lacrimi din cauza ego-ului si a orgoliului , si mai ales alte cate am facut sa planga  si sa sufere din cauza faptului ca cea pe care o iubeam a fost la fel de oribila pe cum am fost eu ... Banuiesc ca cei rai se merita unii pe ceilalti ...
Cine naiba sunt eu ? Mi s-a stins tigara , am aprins alta , ma gandesc la trecut , si realizez ca nu pot gasi un oarecare raspuns acolo , deci ma redirectionez catre alte cai , dar ce cai ? Ce drumuri sau poteci sa bat sa aflu cine sunt eu ... Probabil sunt cineva atat de insignifiant precum un castel din carti de joc , infim , care poate fii distrus de cea mai fina briza ... iar daca ar fii sa imi aleg o carte din acest castel ... as fii Asul de inima rosie .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Femeile materialiste si ironia sortii.

Scrisoare catre *EA* ( Part 2 )

Tradarea