Pe langa asta ...

       Stateam linistit in camera , aprinsesem o tigara , ascultam ceva muzica de calitate , mai exact "Nimeni Altu' " si ma gandeam  la trecut pur si simplu . Si mi-a venit in cap , am crescut , majoritatea ar spune " odata cu varsta vin responsabilitati" dar , ma gandeam ca singura responsabilitate in plus pe care o am eu , ar fii sa am grija la politie , ca na , fiind major pot sa dau de belele , apoi m-am gandit si am realizat ca poate am avut prea multe responsabilitati la o varsta prea frageda , si astfel cand am ajuns la "maturitate"  nu au mai avut ce sa se adune . Posibil de asta am si trecut cu brio peste orice etapa a vietii , si atunci ma gandesc ca , poate sunt altii care au avut mai multe responsabilitati decat mine , si le-au avut prea devreme , astfel si-au definit maturitatea mult prea timpuriu . Practic din asta tre sa invete oricine ca " varsta nu iti defineste maturitatea ". Pe langa asta , revenind la povestea pe care o stiu , adica povestea mea , comparam ceea ce scriu acum , cu ceea ce scriam acum cativa ani , si realizez diferenta , dar si faptul ca e aceasi chestie . Cum vine asta ? Simplu , tre sa realizam ca , oricat s-ar schimba o persoana , esenta ramane aceasi , mereu , iar cine spune altceva inseamna ca este ori chior , ori inapt . Esenta unui om este ceea ce este el defapt , asta m-a dus cu mintea la cuvintele astea " Ofera unui om o masca , iar el iti va arata cine este el cu adevarat " , si astfel realizez ca noi purtam masti , dar nu asta e trist , ci faptul ca uitam cine suntem noi . Pana la urma ce este esenta unui om ? Esenta unui om este cum am zis , ce este el defapt , dar ce este el defapt ? Pot paria ca din 80%  oameni care "pozeaza" in duri , rai  si alte chestii de genul asta , sub masca aia se afla un suflet cald care are doar nevoie de un anumit sentiment , si care a devenit nevoit sa poarte masca aia din cauza lumii inconjuratoare . Pe langa asta , cei mai calzi si "frumosi" oameni in aparenta , pot fii purtatorii unor masti , iar tu ai incredere si esti tradat . Spune tu , cel care citesti ca nici macar odata nu ti s-a intamplat sa ai incredere intr-un om si sa crezi ca el este edenul si sa realizezi ca defapt era abisul . Deci in definitie , suntem toti falsi , nu avem de ce sa acuzam in stanga si in dreapta , pentru ca e in natura umana , sa se adune ca o haita de sacali infometati si sa atace un om , in momentul in care acesta isi da jos masca /mastile .Din motivul asta unii pozeaza in oameni rai , sa ramana singuri , iar ceilalti devin lingusitori si iti spun ce vrei sa auzi ca sa poata profita , asta e natura umana , pe langa asta , tre sa realizezi ca si tu la randul tau ai facut una din alegerile astea , asa ca nu mai te intreba de ce esti singur sau de ce ai fost tradat in repetate randuri .
       Pe langa asta , stau si ma gandesc la "prietenii " care sunt ... stiti voi , pe interese , si care ranesc persoane dupa persoane , apoi se schimba rolul si se intreaba "de ce eu " " cu ce am gresit" , simplu , s-a intors roata si cam atat . Pe langa asta ma gandesc , la cati oameni pierdem din prostie , personal ma gandesc cati oameni am scos afara cu forta din viata mea in goana mea dupa putere . Si nu nu e vorba de putere fizica , e vorba de un alt fel de putere , mentalitatea actuala , tot ce m-a definit pe mine ca om , si da am castigat puterea aia , dar , pe langa asta , am pierdut oameni pe care ii regret ,si daca vreunul citeste porcaria asta , atunci imi pare rau , stiu ca orgoliul ma impiedica sa dau un mesaj in care sa spun asta .
       Pe langa asta , tre sa realizam , noi toti , ca viata nu sta pe loc , traieste si daca se poate , evita sa ranesti , pentru ca ranile astea se vad in timp , si pana nu le simti , nu stii ce reprezinta !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Femeile materialiste si ironia sortii.

Scrisoare catre *EA* ( Part 2 )

Tradarea