Singuratatea !

       Stateam si imi vizualizam pagina de facebook , cand , in news imi apar tot felul de chestii despre singuratate si cat de singuri se simt unii si etc. Stateam si ma gandeam zambind ca ei habarnuau ce inseamna singuratate dar , gandindu-ma poate ca eu habarnuam ce inseamna singuratatea ... 
       Si am inceput sa ma gandesc , ce e singuratatea asta ... pai ... lipsa oamenilor din jurul nostru , dar cum apare ? Simplu mi-am zis mie insumi , ceilalti pleaca ... dar oare de ce ? Intradevar , exista o mare de oameni care dispar pentru ca s-au plictisit de tine , pur si simplu nu mai au chef de tine , si dispar , probabil ca asta doare , dar tre sa treci peste , nu poti cere oricui sa aiba o inima ca a ta . Dar gandindu-ma la greselile mele , uneori , ramanem singuri pentru ca noi alegem sa renuntam la unele persoane din viata noastra . Poate din greseala , poate din simplu fapt ca noi ne plictisim sau poate asa simtim dar uneori , noi alegem sa renuntam la oameni , chiar si din aluzia ca am gasit ceva mai bun ,ceea ce e o fantasma , pentru ca oamenii sunt egali , dar difera doar comportamentul lor fata de tine , si tre sa fii constient ca linguseala e plata in avans a tradarii ... Si ma gandeam la cati oameni am renuntat eu , si cat am regretat dupa dar nu le-am dat un mesaj sa zic ceva gen " Hei ce faci esti ok ? " doar din orgoliu ... Acum nu zic ca toti merita asta , dar uneori ... oamenii ne dau voie sa ne indepartam pentru ca ei tin la noi , si daca tin la noi si noi plecam , ne lasa , chiar daca ii doare , asa ca stau si ma gandesc , singuratatea pe care ne-o facem noi insine nu o meritam ? 
      Bineinteles ca nu , nimeni nu merita sa fie singur , si pun pariu ca nimeni nu e singur intradevar , toti avem macar o persoana in care avem incredere , personal as mintii sa spun  ca eu sunt singurul care intelege singuratatea si restul sunt prosti , pentru ca nu o inteleg , pentru ca in definitiv , cand am ales sa fiu singur si detasat de oameni , am renuntat practic la ei , am facut-o din prostia mea personala . Ma bucur totusi ca am refacut o legatura pierduta , in marele meu orgoliu am reusit sa refac o legatura pierduta cu o persoana care ma intelegea , si la care tin mai mult decat as putea exprima in cuvinte , asa ca sfatul meu ar fii  , daca aveti persoane care merita sa va calcati pe orgoliu , faceti asta , uneori , oamenii din viata noastra , ne pot slefuii caracterul si pot face din noi persoane mai stralucitoare ca orice diamant 
      Singuratatea este o alegere nu o intamplare ! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Femeile materialiste si ironia sortii.

Scrisoare catre *EA* ( Part 2 )

Tradarea