E viata mea , mi-o traiesc cum am eu chef !

      Stateam si ma uitam la toti filozofii astia falificati care dau sfaturi de viata ! Incepand de la scoala primara , gimnaziala , liceu , facultate , chiar si dupa vei gasi cate un mic Socrate care sa iti spuna cum sa iti traiesti viata . Si ma gandeam , de ce ? Adica ... orice persoana iti poate da un sfat intr-o problema pe baza experientei proprii , si eu fac asta deseori , dar ... de ce as accepta sa imi spuna cineva cum sa imi traiesc viata ? Iau exemplul propriu , mi se spunea personal sa fiu genul de robotel docil care sa nu aiba o opinie proprie , sa nu gandeasca prea mult , si sa se adapteze la cerintele celorlalti doar pentru ca , in vederea altora eram "profitabil"  si aveam creier in cap . Totusi , cand am ales sa fiu cine as vrea sa fiu eu , practic am fost catalogat drept paria , si brusc in ochii altora mi-au disparut toate calitatile de pana atunci ... ma intreb oare de ce ? Si pot raspunde , pentru ca , un om iti va vedea calitatile in momentul in care va putea profita de ele pentru castig propriu , asa ca , ideea e simpla , fa ce vrei tu sa faci , nu ce vor altii , fii cine vrei tu sa fii  , nu cine vor altii , e viata ta , traieste fiecare clipa dupa cum doresti , pentru ca , oricum cineva se va gasi sa te judece . Asa ca , am inceput incet sa ma detasez de restul si sa raman singuratic ... Da asta poate fii o povara , singuratatea nu e ceva usor , si nu oricine poate sa reziste , dar ma intreb vazandu-va pe unii ... Cum puteti fii asa de falsi ? Cum acceptati chestii care va dor si va ranesc pentru putina popularitate ? Cum de nu va definiti pe voi insiva ca si persoane cu coloana vertebrala , ci ca mici marionete , condusi de opinia celorlalti ?
      Desigur , vor aparea suficienti oameni care va vor exclude , vor incerca sa va distruga increderea in voi  , visele , prosperitatea .... dar oare ce e mai frumos decat sa vezi "turma" de sus ? Oare ce e mai frumos decat sa te indragostesti de o persoana reala , nu de ceea ce  ar vrea lumea sa fie ? Ce e mai frumos decat sa fii tu insuti ?
Din punctul meu de vedere nimic , pentru ca , fiecare am in sinea lui are ceva frumos , dar pozeaza in altceva pentru a atrage "prieteni" . Tin sa va spun ca prietenii nu sunt atrasi sau castigati , prietenii reali ii dobandesti in momentele grele , probabil voi vorbii si despre asta intr-o alta conjunctura ... pana atunci nu stiu ce spuneti voi , dar in legatura cu mine ... E viata mea , si mi-o traiesc cum am eu chef ! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Femeile materialiste si ironia sortii.

Scrisoare catre *EA* ( Part 2 )

Tradarea