Filozofia Iubirii

        Ma gandeam  pur si simplu , printre randuri , sincer mi-a venit ideea asta in cap din cauza unei melodii , dar ma intrebam ce e iubirea ? Oare chiar e "cel mai frumos sentiment" ? Daca da , de ce e falsificat atat de des ? De ce oamenii il folosesc ca pretext pentru a ranii ? Poate ca stam si gandim prea mult , legat de tot subiectul asta ... Incep sa cred ca nu mai exista iubire , nu exista decat o vaga senzatie de atasare si placere , atat . Chiar ma gandeam , si incercam sa inteleg din chestiile traite de mine , din experiente proprii  si pot spune ca chiar nu exista iubire in lume , nici macar dragoste parentala , ce pretentii sa am despre iubire intre 2 oameni diferiti  ? Totusi pe cat de diferiti ar fii , ei incearca sa creeze ceva , pana apar anumiti factori ca gelozia excesiva , invidia celor din jur dar si pasibilitatea noastra la a urmarii opiniile celorlalti indiferent de repercursiuni , neincrederea  si de ce nu si prostia .
         O sa abordez fiecare factor pe rand :
-Gelozia Excesiva : "Putina gelozie e buna , arati ca iti pasa ! " ... Asta nu chiar real , adica in momentul in care apare gelozia , dispare increderea , chiar si putina gelozie are efectul dintre foc si benzina , totusi nu e suficienta sa rupa o relatie , dar , daca gelozia evoluaza , devine excesiva si paranoica , apar rupturile .El/Ea au nevoie de dovezi clare ale lipsei unui alt om din viata celuilalt , si intervine raceala , si nu nu ma refer la momentul in care el/ea raspunde sec , ci la momentul in care realizezi ca nu mai recunosti persoana respectiva , pentru ca "s-a schimbat " cand defapt , v-ati indepartat atat de mult , incat nu va mai recunoasteti reciproc .
- Invidia celor din jur si pasibilitatea urmarii opinii publice : In momentul in care acel ceva merge intre doua persoane , vor aparea oamenii care au interesul sa strice , au interesul sa strice . De ce ar face asta ? Simplu , pentru ca ei nu pot avea acel ceva . Nu pot sa se bazeze pe loialitate si respect , dar datorita invidiei , apare dorinta de a face rau , fraza " Nu am eu , de ce sa aiba ala/aia ? " si astfel apar vorbele atat despre El cat si despre Ea . Normal amandoi vor spune "Nu cred pana nu vad " dar categoric se va naste putina indoiala , si daca vei auzii  una , doua  persoane spunand chestii similare  ... ei bine , in momentul cand va aparea o a treia , se va provoca ruptura , pentru ca indiferent cat ne place sau nu sa recunoastem suntem posesivi , dar nu avem incredere in noi insine si in capacitatea noastra de a pastra o persoana alaturi de noi , vom avea mereu teama "va gasi ceva mai bun " , si astfel apar rupturi majore care lasa cicatrici pe sufletele ambilor ex-parteneri , si e trist , pentru ca nici macar nu sunt vinovati ,
-Neincrederea : Ai putea spune ca neincrederea si gelozia excesiva sunt similare dar eu as aduce factori care te-ar contrazice  , si da ai spune " dar ai scris ca in momentul in care apare gelozia dispare increderea , nici tu nu stii ce scrii " ei bine , nu e chiar asa , increderea dispare cand apare gelozia dar , in cele mai multe cazuri ea nici nu exista . Momente de rascruce prea dese in "marile iubiri" din zilele noastre , pur si simplu nevoia de atentie , chiar daca acel om a ales sa fie langa tine , incerci sa "faci din tantar armasar" si sa spui diferite minciuni care ti-ar capta atentia lui/ei . De ce ? Din cauza neincrederii , nu ai incredere in tine , si in persoana de langa tine si astfel incerci sa duci totul la extrem pentru a te asigura ca din , mila , compasiune , slabiciune sau simplu motiv ca ar fii impresionat/a , ar ramane langa tine . Dar , minciuna are picioare scurte , iar in momentul in care ti se va demonstra contrariul , va disparea increderea  si se va produce ruptura .
PROSTIA. Unii oameni sunt doar prea prosti sa realizeze ce au impreuna . Aici vorbesc dintr-o intamplare proprie , si nu eu am fost doar  fraierul (momentul cand Asul de inima rosie are rol de Joker) , prostii au fost ei . Am facut legatura cu un desen , am inceput sa vorbesc cu o fata , parea diferita (si da chiar era  diferita ) , genul de fata care mi-a atras atentia , am vorbit o perioada, mi se parea speciala . A venit momentul in care sa ne gasim , ne-am intalnit , bineinteles , ca majoritatea oamenilor din ziua de azi , au fost saruturi  ,imbratisari , etc. Totul a fost bine pana cand am aflat ca domnisoara avea o relatie , si nu o relatie de cateva saptamani , o relatie de doi ani , a fost o lupta continua cu mine, pentru ca ma consideram un om cu principii , practic ala a fost momentul in care m-am pierdut pe mine insumi . Am vrut sa renunt la ea , dar , nu am putut ,simteam acea atasare , desi realizam ca e o persoana josnica si demna de tot dispretul , nu am putut , si , mai tarziu , am realizat ca si eu sunt la fel . Isi juca bine rolul , poate prea bine , se victimiza , imi explica cat de greu ii este , iar fraierul , fraierul accepta , ba chiar mi-a oferit o felicitare plina de cuvinte mari ca " m-ai invatat sa iubesc " sau "Sunt dependenta de tine " . Au urmat iesiri  , dar am realizat la un moment dat ca , ceva nu e bine , incalcam prea multe principii , am incercat sa ma racesc , a fost greu  dar am reusit . Ea , ea avea cealalta roata de rezerva (si prin asta ma refer la celalalt tip ) , a jucat rolul victimei si s-a retras spunandu-mi ce om oribil sunt si cat detesta ca m-a cunoscut . Acum apare ideea de prostie , cat de prost sa fii sa incerci sa cauti ceva mai bun in altcineva cand aveai totul langa tine ? Cat de prost sa fii sa accepti sa fii "celalalt tip " , si mai ales , cat de prost sa fii sa nu realizezi cand ceva nu e in regula ? Sau , cat de prost sa fii sa ii lasi sa isi continue relatia ? Well , nu pot raspunde la prima intrebare , la cea de a doua pot spune ca foarte prost , personal mi-am pierdut stima si respectul de sine , la a treia il puteti intreba pe celalalt tip ,  iar la ultima .... lumea e plina de ura , si pentru o vipera ca ea ... o sa isi distruga singura totul , genul de oameni ca ea , fara sentimente , reci , serpi ... te ranesc odata si dispar, dar la un moment dat , se vor ranii singuri , si vor murii singuri in agonie , nu e nimic mai trist ca asta .
           Deci , in concluzie , iubirea adevarata , e doar un vis , pentru ca intotdeauna "El" va dorii sa fie un Don Juan iar "Ea"  va crede ca e prea buna pentru a fii doar a unui singur barbat , in orice caz unul din cazuri sau ambele vor exista intotdeauna .
           Oamenii au inceput sa regreseze , asa ca ideea mea ar fii simpla , nu falsifica un sentiment , pentru ca e cel mai usor fals de recunoscut din intreaga lume , si sentimentele falste sunt ca bombele cu ceas , cand dispar , lasa rani adanci .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Femeile materialiste si ironia sortii.

Scrisoare catre *EA* ( Part 2 )

Tradarea